BIZNES SONDA z Janssen Cosmetics

Dlaczego w Waszej opinii nagrodzony produkt jest innowacyjny?
Jednym z kluczowych składników aktywnych w nagrodzonej linii FAIR SKIN jest Heksylorezorcynol, substancja czynna biologicznie, będąca inhibitorem procesu melanogenezy na różnych etapach. Badania kliniczne potwierdzają rozjaśnienie przebarwień o 37% po 8 tygodniach systematycznej aplikacji preparatów. Heksylorezorcynol w połączeniu z długo i krótkołańcuchowym kwasem hialuronowym, morwą białą, fosforanem askorbylu, izomeratem sacharydowym, ekstraktem z rośliny watheria indica oraz kwasem ferulowym, działa w synergii nie tylko na przebarwienia o różnej etiologii, ale także stanowi skuteczną broń w walce z oznakami starzenia się skóry, takimi jak linie i zmarszczki, utrata nawilżenia oraz spadek elastyczności skóry.

Światowe trendy czy opinie klientów? W jaki sposób stworzyć ofertę idealną? 
Dzięki dostępowi do najnowszych technologii możemy zaproponować klientom rozwiązania, których oczekują. To co się dla nas najbardziej liczy to wysoka skuteczność naszych kosmeceutyków, ale z równoczesnym zachowaniem pełnego bezpieczeństwa ich stosowania.

Jakie 3 słowa najlepiej opisują Państwa firmę?
Innowacyjność, skuteczność, bezpieczeństwo.

W jaki sposób Państwa firma wspiera rozwój kosmetyczek? 
Zapewniamy rozwiązania pielęgnacyjne, które są zarówno komfortowe dla kosmetyczek, jak i są źródłem zadowolenia dla ich klientek. Oferujemy wsparcie szkoleniowe, a także ułatwiamy podjęcie współpracy poprzez atrakcyjne pakiety startowe. Mamy wiele do zaproponowania.

Branża beauty nieustannie się rozwija. Jakie nowości przyniesie 2019 rok?
Jest to rzeczywiście jedna z najbardziej dynamicznych branż. Przyszły rok będzie dla nas jubileuszowy, ponieważ będziemy świętować nasze 20-lecie na rynku polskim. Na pewno pojawią się też kolejne ciekawe rozwiązania pielęgnacyjne. Mówi się często, że z firmą Janssen Cosmetics nie można się nudzić. Dlatego jestem przekonany, że będziemy mieć kolejne nowości, które warto zgłosić do następnej edycji konkursu Innowacje LNE.


Na zdj. Maciej Kotula – dyrektor zarządzający Janssen Cosmetics

To tylko fragment
Chcesz wiedzieć więcej?
Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE

LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ