O holistycznej pielęgnacji i innowacyjnych, naturalnych formułach kosmetyków M’onduniq opowiada Dawid Cukierski – menager rozwoju marki.
Dlaczego w Waszej opinii nagrodzony produkt jest innowacyjny?
O innowacyjności całej linii przesądza w szczególności skład i cała filozofia zabiegowa z pielęgnacją w domu dla klienta. To filozofia czerpiąca ze szlachetnych i ekskluzywnych składników aktywnych inspirowanych naturalnych pochodzeniem; biomimetyczna formuła produktów, naturalne oleje i ekstrakty oraz wyciągi roślinne, wyselekcjonowane peptydy, witaminy, biopolimery molekularne, a także ekskluzywne formulacje wykorzystujące złoto, białe trufle i kawior. Sam zabieg składa się ze specjalnie przygotowanych ceremonii zabiegowych inspirowany wieloetapowym procesem oczyszczania skóry francuskich gwiazd filmowych.
Światowe trendy czy opinie klientów? W jaki sposób stworzyć ofertę idealną?
Tworząc każdy nowy zabieg i linie kosmetyczną staramy się uwzględniać obecne trendy i głównie skupiamy się na rozwiązywaniu problemów w pracy kosmetologów/kosmetyczek w gabinecie kosmetycznym czy dermatologicznym. Zawsze podejmujemy trudne wyzwania jakie niosą też obecne problemy osób odwiedzających salony kosmetyczne, czyli choroby autoimmunologiczne i inne. Dlatego tworząc nowe produkty staramy się przekazywać gabinetom świetne narzędzia i rozwiązania w postaci naszych produktów, które już teraz świetnie się sprawdzają w pracy z gabinetami. Nasze podróże po świecie i kontakt z ziołami, roślinami i technologami z różnych stron świata przynoszą już teraz – i pewnie w najbliższym czasie przyniosą kolejne – nowe rozwiązania kosmetologiczne, z których z powodzeniem będą korzystali obecni i przyszli klienci. Już dziś możemy powiedzieć, że dobro każdego gabinetu leży nam mocno na sercu.
Jakie 3 słowa najlepiej opisują Państwa firmę?
Dobro, profesjonalizm i emocjonalne zaangażowanie.
W jaki sposób Państwa firma wspiera rozwój kosmetyczek?
W naszej firmie stawiamy na bardzo profesjonalną obsługę klienta. W obecnym zespole nasi opiekunowie są i handlowcami, i szkoleniowcami, a co za tym idzie każdy salon jest traktowany indywidualnie, a oferta jest zawsze „szyta na miarę” oczekiwań salonu. Każdy salon może korzystać z programu ENES M'onduniq, który oprócz wymiaru szkoleniowego, posiada system nagradzania za sprzedaż, w szczególności produktów detalicznych. Program ENES przekłada się nie tylko na zysk finansowy dla salonu i pracowników, ale jest także związany z nagrodami. Ogromnym atutem dla kosmetyczek jest to, że pozwalamy salonom zarabiać na odsprzedaży produktów detalicznych klientom salonu, dbając przy tym o rzetelną wiedzę produktową. Kosmetyczka nie obawia się, że klient kupi w sklepie internetowym produkt detaliczny, gdyż firma jako producent nie ma takiego sklepu. Nie chcemy konkurować o sprzedaż produktów do pielęgnacji domowej, a dajemy możliwości salonom rozwijania się z nami i zwiększania obrotów. Cenimy i motywujemy salony w taki sposób, by zawsze mogły zarabiać na odsprzedaży produktów bez ryzyka, że klient zakupi produkt w innym miejscu. Kolejnym bardzo ważny elementem jest dbanie o detale we współpracy z obiektami i rozwój wiedzy z fitoterapii i ziołolecznictwa w kosmetologii. Podejście holistyczne do miejsca, w którym oferowane są nasze zabiegi i produkty powoduje, że salon, kosmetyczka jak i klient salonu jest pod pełną fachową opieką.
Branża beauty nieustannie się rozwija. Jakie nowości przyniesie 2019 rok?
Jesteśmy przekonani, że nasza branża będzie rozwijała się nadal tak dynamicznie jak obecnie. Marka M'onduniq jest obecnie w tracie prac nad nową liposomalną linią „zielną”, która z powodu swego terapeutycznego podejścia do zabiegów stanie się kolejnym hitem w Polsce i na rynku eksportowym. Dodatkowo uważamy, że bardzo ważnym podejściem w rozwoju naszej firmy i całej branży będzie w najbliższym roku podejście holistyczne do oczekiwań zabiegowych kosmetologów, kosmetyczek i klientów, dlatego tak ważne stanie się rozwijanie wiedzy w zakresie kosmetologii holistycznej i fitoterapii.
Na zdjęciu zespół M’onduniq
To tylko fragment
Chcesz wiedzieć więcej?Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE
LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ
Chcesz wiedzieć więcej?Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE
LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ