BIZNES SONDA z Peel Mission
Dlaczego w Waszej opinii nagrodzony produkt jest innowacyjny?
Architect Peel™ prezentuje unikalne podejście do pielęgnacji bazującej na kwasach, zwykle kojarzonej z nieprzyjemną i agresywną kuracją, która wymaga czasu rekonwalescencji. Zabieg zdecydowanie obala ten mit. Jest to propozycja produktów bogatych w wysokie stężenie kwasów huminowych oraz zaawansowane składniki aktywne, które działają niezwykle efektywnie, ale jednocześnie są łagodne i przyjemne dla zmysłów. Dodatkowo warto wspomnieć, że Architect Peel™ to jedna z nielicznych propozycji na światowym rynku profesjonalnym, która została zaprojektowana dla osób z problemem rozszerzonych porów, powstałych na skutek deficytu kolagenu typu XVIII. Rozszerzone pory nie są problemem jedynie tłustej cery, chociaż zwykle takie skojarzenie nasuwa się nam jako pierwsze.  Poszerzenie ujść gruczołów łojowych oraz nierównomierna tekstura skóry mogą być efektem ubytku właśnie kolagenu, odpowiedzialnego za jędrność i elastyczność skóry. Zmiany te pojawiają się wraz z upływem czasu. Dokonują się na skutek grawitacji, deficytów w obrębie rusztowania podskórnego, czy też wahań hormonalnych w okresie menopauzy. Architect Peel™ to zabieg stymulujący syntezę kolagenu XVIII, dzięki czemu zwęża pory, wygładza teksturę cery, redukuje zmarszczki, ujędrnia i napina skóry.

Światowe trendy czy opinie klientów? W jaki sposób stworzyć ofertę idealną? 
Definiując „ofertę” większość osób zawęża tematykę do produktów/usług, które dana marka sprzedaje. Jednak dla nas pod pojęciem oferty kryje się zdecydowanie więcej określeń. W kilku słowach, Peel Mission® ofertę traktuje jako sumę doświadczeń klienta w różnych punktach styku. Doświadczenia te, na które składają się m.in. asortyment/usługi, kontakt z reprezentantami marki, z infolinią, obsługa posprzedażowa, opinie innych osób o firmie, użytkowanie produktu, wartości dodane/korzyści, które czerpie klient ze współpracy z Peel Mission®.
Odpowiadając zatem na pytanie, idealna oferta powinna uwzględniać zarówno opinie klientów jak i światowe trendy. Bardzo istotne dla naszego działu badań i rozwoju jest tworzenie innowacyjnych produktów, korzystanie ze światowych nowinek i rozwiązań, które dostarcza nowoczesna technologia i nauka. Niemniej jednak nie zapominamy o opiniach naszych odbiorców. Obserwacja doświadczeń klienta, chociaż jest procesem złożonym i niełatwym w finalnej interpretacji, pozwala na dostosowanie oferty produktowej do ich potrzeb, kształtowanie jakości obsługi na takim poziomie, jakiego życzą sobie klienci, dokonywania bieżących zmian w komunikacji z klientem czy w sposobie obsługi reklamacji. Zadowolenie klienta i odpowiadanie na jego potrzeby jest równie ważne jak podążanie za trendami. Kluczową kwestią jest bieżąca obserwacja, analiza, wyciąganie wniosków i przełożenie ich na idealną ofertę.

Jakie 3 słowa najlepiej opisują Państwa firmę?
Jakość, profesjonalizm i pasja to wartości stanowiące fundamenty Peel Mission®. Nie uznajemy kompromisów w kwestii jakości, dlatego mając na uwadze najwyższe standardy produkcji, nasza firma działa w oparciu o standardy Dobrej Praktyki Produkcyjnej (ang. Good Manufacturing Practice). Gwarancją spełniania rygorystycznych norm podczas procesu wytwarzania naszych kosmetyków, jest otrzymany certyfikat ISO 22716. Oferujemy współpracę na najwyższym poziomie, skupiając się także na potrzebach klientów. Zdając sobie sprawę, jak istotna jest fachowość, pasja i znajomość poszczególnych zagadnień, współpracujemy wyłącznie z doświadczonymi specjalistami z wieloletnim doświadczeniem, którzy dokładają wszelkich starań, by w sposób rzetelny i sprawny wspierać nasze gabinety współpracujące w codziennych aktywnościach biznesowych. Nieustannie poszerzamy wiedzę, umiejętności i kompetencje, by usprawniać i wprowadzać doskonalsze produkty i udogodnienia w obsłudze naszych Klientów, których satysfakcja jest kluczowym wskaźnikiem sukcesu naszej firmy. 

W jaki sposób Państwa firma wspiera rozwój kosmetyczek? 
Niektóre marki kosmetyczne usługę sprzedaży profesjonalnych zabiegów do gabinetów kosmetycznych sprowadzają do głównego celu swojej działalności. Tym samym przypisują całkowitą odpowiedzialność za efektywność swoich produktów na salon kosmetyczny. Według naszego przekonania jest to niedopatrzenie, skutkujące brakiem istotnego wsparcia dla biznesu klientów. Kosmetyczki współpracujące z Peel Mission® wspieramy na wielu poziomach prowadzenia gabinetu. Czujemy się w obowiązku umożliwić klientom możliwość poznania produktów, poszerzenia wiedzy, zdobycia nowych kompetencji, ale także staramy się zapewnić im poczucie bezpieczeństwa. Realizując naszą misję, oferujemy klientom szeroki wachlarz szkoleń, np. regionalne, których corocznie realizujemy ponad 80, szkoląc tym samym ponad 3 500 kosmetyczek. Wśród programów edukacyjnych ogromnym zainteresowaniem cieszą się cykle spotkań na temat technik sprzedaży detalicznej. Niezwykle cenioną korzyścią dla naszych kontrahentów jest fakt, że dbamy o ich komfort i poczucie bezpieczeństwa oferując bezpłatne wsparcie prawnicze. Doceniamy lojalność wychodząc z ofertą konkursów motywacyjnych, czy zapraszając na uroczyste spotkania pielęgnujące nasze relacje z najlepszymi kontrahentami. W codziennej pracy jesteśmy wyczuleni na zbieranie opinii i wsłuchiwanie się w potrzeby kontrahentów elastycznie reagując, ciesząc się nie tylko z sukcesów naszych salonów współpracujących, ale także stanowiąc oparcie w kluczowych kwestiach biznesu. 

Branża beauty nieustannie się rozwija. Jakie nowości przyniesie 2019 rok?
To prawda, rynek kosmetyczny zmienia się tak samo dynamicznie jak osiągnięcia technologiczne i rosnące potrzeby klientów, które jak zauważamy, coraz silniej korelują z oczekiwaniami, by produkt/zabieg kosmetyczny był zgodny z wartościami konsumenta. Odczuwamy silny trend świadomego konsumenta, który  chce wiedzieć, jak produkowane są kosmetyki, których używa, skąd pochodzą składniki, czy są pozyskiwane w etyczny sposób. Konsument chce utożsamiać się z marką, którą wybiera. Od początku naszej działalności stawiamy na transparentność i jakość produkcji. Ze szczególną dokładnością dobieramy surowce i tworzymy receptury. Stawiamy na krótkie składy, bez zawartości balastowych składników chemicznych. Wierzymy, że zapychanie produktów tanimi i wątpliwymi składnikami, które nie robią nic dla naszej skóry, na dłuższą metę nie zda egzaminu, dlatego cieszy nas rozwój świadomości konsumentów. 
Przyszły rok przyniesie wiele niespodzianek, które jak zwykle bazują na innowacyjnych surowcach kosmetycznych. Zgodnie z filozofią marki będą wykorzystywać moc kwasów, odkrywając przed naszymi klientami kolejne nowinki z zakresu peelingów chemicznych. Nie chcemy zdradzać kierunku rozwoju naszej oferty, ale mamy nadzieję, że nasi klienci będą zachwyceni propozycjami nowości nie tylko produktowych, ale także usług czy projektów szkoleniowych, które przedstawimy już niebawem.

Od lewej: Anna Majewska – Sales Manager Peel Mission® i Anna Ścibor – Brand Manager Peel Mission®.
To tylko fragment
Chcesz wiedzieć więcej?
Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE

LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ