Biznes Weekend WellU

We are well, how about U? – pod tym hasłem w dniach 26-27. września w Karpaczu odbyło się coroczne, międzynarodowe spotkanie sympatyków i biznespartnerów firmy WellU. Organizatorzy wypełnili plan zajmującą treścią z obszarów healthy aging, wellness i nowoczesnych rozwiązań biznesowych w zakresie e-commerce. Zjawiskowe widoki otaczającej przyrody dodały uroku prelekcjom. 

 

Podczas wydarzenia organizatorzy przedstawili linie produktowe, otwierające nowe rozdziały w historii firmy. Hotel Gołębiewski, z nowoczesnym centrum kongresowym i strefą relaksu w Parku Wodnym Tropikana, okazał się wspaniałym miejscem dla tej gali – odbioru wartościowych nagród i aut z logo WellU. Najnowsze modele BMW i kolorowe Mini Coopery witały gości już w hotelowym holu. Strażacka czerwień, chabrowy błękit, intensywny pomarańcz i butelkowa zieleń samochodów to nie przypadek. Kolory te korespondują z nową marką firmy, Larens Colour. Linia, reklamowana chwytliwym More than makeup, zawiera formuły kosmetyków bazujące na naturalnych i mineralnych składnikach o właściwościach niezbędnych do wykończania makijażu.

W czasie eventu styliści prezentowali na modelkach niezwykłe efekty kosmetyków kolorowych i akcesoriów do makijażu, m.in. pudrów, bronzerów, róży, rozświetlaczy, cieni do brwi i powiek, jak i profesjonalne pędzle z włosia koziego.

Jako oprawę linii Larens Colour zaprezentowano paletki na wymienne wkłady i elegancki kuferek na kosmetyki, a także display – idealny do studia makijażu, do salonu kosmetycznego, na targi lub eventy. Jak również prototypy kosmetyków płynnych: podkładów, kremów BB i korektorów, które zachowując naturalny skład, będą trwałe i wygodne w aplikacji. 

Kolejną nowością był olejek CBD Cannavi by Nutrivi, wpisujący się w trend żywieniowo-suplementacyjny, królujący na światowych rynkach. Firma zabrała gości na pokaz po zielonych polach konopnych, która odbyła się w nastrojowej oprawie dźwiękowej i świetlnej. 

Najmłodszy w rodzinie produktów Wellu, olejek konopny Cannavi, to efekt prac, które trwały 1,5 roku. To naturalna kompozycja kannabidiolu (CBD), kannabigerolu (CBG) oraz towarzyszących im kannabinoidów, terpenów i flawonoidów z konopi siewnej. Złoty olejek Cannavi by Nutrivi stanowi cenne wsparcie w budowaniu nawyku holistycznego dbania o świetną formę i samopoczucie. Już dwie krople tego specyfiku przyjmowane trzy razy dziennie pozwalają w pełni docenić arcydzieło, które wyszło spod dłoni matki natury, konopie siewne (Cannabis sativa). 
Biznesowa część spotkania otworzyła przed uczestnikami nowe możliwości. Rozwiązania systemowe i uszyte na miarę pogramy motywacyjne rozpaliły w sercach partnerów firmy wizję nowego BMW, wycieczki na Dominikanę czy Bali, które czekają na najlepszych. Ci, którzy już wspięli się na wyższe szczeble kariery, odtańczyli symbol Dominikany, bachatę, pod okiem instruktorki znanej z TV  i odjechali z eventu nowymi, lśniącymi autami. 

 

Spotkanie zwieńczyła wieczorna gala. Zaproszeni goście ze świata nauki, biznesu i technologii razem z partnerami biznesowymi firmy bawili się przy daniach przyrządzonych przez najlepszych szefów kuchni i muzyce DJ-ów. 

 

LNE było partnerem spotkania. 

Czekamy na kolejne wydarzenie WellU!

 

To tylko fragment
Chcesz wiedzieć więcej?
Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE

LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ