Interfuse: fuzja peelingu i mezoterapii

O innowacyjnym zabiegu #interfuse z oferty Peel Mission opowiada Anna Ścibor, marketing manager firmy.

 

LNE: Dlaczego, w Państwa opinii, nagrodzony produkt jest innowacyjny?

Anna Ścibor: #interfuse to linia produktów, których receptury opierają się na synergii wielu mechanizmów tworzących integralny program zabiegowy. Wykorzystują multimodalny system wprowadzania substancji w głąb skóry: nanotechnologię oraz mikrokanały jonowe w jednym monecie, dzięki czemu skóra jest poddawana wielowymiarowej rekonstrukcji na kilku poziomach równocześnie.

Zabieg wyróżniają: autorska technologia #interfuse (fuzja peelingu i mezoterapii w jednym produkcie), multimodalny system,  maksymalna bioabsorbcja składników, dzięki zastosowaniu nanotechnologii oraz bezpieczeństwo i jakość potwierdzone certyfikatami.

Powyższe elementy sprawiają, że linia nie tylko wyróżnia się spośród naszej dotychczasowej oferty, otwierając kolejny rozdział w ponad 10-letniej historii marki, ale także oferuje klientom całkiem nowe spojrzenie na terapię bazującą na peelingu chemicznym. 

 

Jakie jeszcze produkty kosmetyczki znajdą w ofercie firmy?

Peel Mission® to marka, której obecność na rynku definiuje wiedza ekspertów oraz wykorzystanie najbardziej zaawansowanych technologii. Oferta produktowa to najwyższej jakości zabiegi skierowane dla lekarzy medycyny estetycznej oraz kosmetologów, którą tworzy gama innowacyjnych mpnopeelingów o farmaceutycznej czystości. Mistrzowsko wydobywamy kwintesencję kwasów i uwalniamy ich pełną moc terapeutyczną, jednocześnie zapewniając bezpieczeństwo produktu końcowego.

Różnorodność stężeń, zabiegów, produktów do pielęgnacji domowej dostępnych w portfolio marki, pozwalają na efektywne ich wykorzystanie i zaprojektowanie programu idealnie skrojonego do potrzeb skóry każdego klienta.

 

W jaki sposób zachęcacie Państwo profesjonalistów do współpracy?

Niektóre marki kosmetyczne usługę sprzedaży profesjonalnych zabiegów do gabinetów kosmetycznych sprowadzają do głównego celu swojej działalności. Tym samym przypisują całkowitą odpowiedzialność za efektywność swoich produktów na salon kosmetyczny. Według naszego przekonania jest to niedopatrzenie, skutkujące brakiem istotnego wsparcia dla biznesu klientów. 

Kosmetyczki współpracujące z Peel Mission® wspieramy na wielu poziomach prowadzenia gabinetu. Czujemy się w obowiązku umożliwić klientom poznanie produktów, poszerzenie wiedzy, zdobycie nowych kompetencji, ale także staramy się zapewnić im poczucie bezpieczeństwa. Realizując naszą misję, oferujemy klientom szeroki wachlarz szkoleń, wśród programów edukacyjnych ogromnym zainteresowaniem cieszą się cykle spotkań na temat technik sprzedaży detalicznej.

Niezwykle cenioną korzyścią dla naszych kontrahentów są programy lojalnościowe, np. VIP czy program Ekspertów Urody, gdzie zdobyte punkty można wymienić na nagrody, wygrać wycieczkę zagraniczną, czy vouchery. 

W codziennej pracy jesteśmy wyczuleni na zbieranie opinii i wsłuchiwanie się w potrzeby kontrahentów elastycznie reagując, ciesząc się nie tylko z sukcesów naszych salonów współpracujących, ale także stanowiąc oparcie w kluczowych kwestiach biznesu. 

 

Czym zaskoczycie Państwo rynek w najbliższym czasie? 

Rynek kosmetyczny zmienia się tak samo dynamicznie jak osiągnięcia technologiczne i rosnące potrzeby klientów, które jak zauważamy, coraz silniej korelują z oczekiwaniami, by produkt/zabieg kosmetyczny dawał natychmiastowe i długoterminowe efekty. 

Od początku naszej działalności stawiamy na rozwój i innowacje. Ze szczególną dokładnością dobieramy surowce i tworzymy receptury. Szukamy nowych rozwiązań, nie tylko zamykając się na wiedzę stricte kosmetyczną, ale patrzymy szerzej – podążając także za myślą technologiczną. 

Przyszły rok przyniesie wiele niespodzianek. Zgodnie z filozofią marki, na pewno będą wykorzystywać moc kwasów, odkrywając przed naszymi klientami kolejne nowinki z zakresu peelingów chemicznych. Nie chcemy zdradzać kierunku rozwoju naszej oferty, ale mamy nadzieję, że nasi klienci będą zachwyceni propozycjami nowości nie tylko produktowych, ale także usług czy projektów szkoleniowych, które przedstawimy już niebawem.

 

www.peel-mission.pl

To tylko fragment
Chcesz wiedzieć więcej?
Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE

LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ