Kultowa akcja charytatywna MAC

Znana z jasnego i przełomowego przesłania kampania charytatywna VIVA GLAM świętuje swoje 25. urodziny w jedyny słuszny sposób – odważnie. Dzisiaj M.A.C robi krok do przodu, wzbogacając swoją wieloletnią misję walki z HIV/AIDS o wspomaganie kobiet, dziewcząt i społeczności LGBTQ. 
Przez 25 lat działalności ta największa, niefarmaceutyczna inicjatywa zebrała już 500 milionów dolarów na rzecz walki z HIV/AIDS. 

 

25 LAT VIVA GLAM 

VIVA GLAM została stworzona w 1994 jako odpowiedź na wybuch epidemii HIV i od początku miała na celu poprawę życia osób chorych i zakażonych. Łącząc glamour z aktywną działalnością charytatywną, M.A.C Cosmetics zaprosiło do współpracy wielu wpływowych artystów, m.in. Sia, Miley Cyrus, Eltona Johna, Mary J. Blige i Ricky’ego Martina. Ich udział zapewnił świetną sprzedaż kolekcji VIVA GLAM, z której 100% wpływów jest przekazywane na rzecz walki z HIV/AIDS na całym świecie. 

W ciągu dwudziestu pięciu lat VIVA GLAM osiągnęła łączny zysk w wysokości 500 milionów dolarów i pomogła milionom ludzi. Ta kwota oznacza 9713 dotacji dla ponad 1800 innowacyjnych programów i organizacji na całym świecie, w tym dla Fundacji Edukacji Społecznej (FES).

PODWÓJNA MISJA 

Epidemia HIV wygląda dziś zupełnie inaczej niż w 1994, kiedy zaczynała się pierwsza kampania VIVA GLAM. Ilość zgonów związanych z AIDS zmniejszyła się o 50%, ponad 21.7 milionów ludzi ma już dostęp do leków i opieki medycznej, a ilość zakażeń HIV na świecie spadła o 47%. Jako, że walka z HIV robi ogromne postępy, M.A.C Cosmetics będzie od teraz udzielać wsparcia również najsłabszym i defaworyzowanym grupom: kobietom, dziewczętom i społecznościom LGBTQ. 

W tym roku M.A.C Cosmetics uhonoruje kwotą 25 tysięcy dolarów każdą z 10 organizacji, które od początku korzystały z pomocy VIVA GLAM, a także przydzieli trzy duże dotacje jako część rozwoju nowego oblicza kampanii. Organizacje takie jak Planned Parenthood (edukacja seksualna), GLAAD (prawa społeczności LGBTQ) i Girls, Inc. (rozwój i edukacja kobiet) otrzymają łącznie sumę 1.3 miliona dolarów. 

Od 1984, M.A.C i nasi wspaniali Artyści sprzeciwiają się ustalonym normom, celebrują różnorodność i przekraczają granice - mówi Nancy Mahon, Global Executive Director M.A.C AIDS Fund. - Teraz, gdy mamy już badania i środki przeciwdziałania AIDS, musimy skupić się na nierównościach i stygmatyzacji, które nie pozwalają kobietom, dziewczętom i osobom LGBTQ korzystać z pomocy. W 2019 M.A.C ma zamiar realizować swoją wizję i zakończyć podziały tak, by zakończyć epidemię AIDS.” 

Cały dochód marki ze sprzedaży pomadek z linii VIVA GLAM i nowej, limitowanej edycji urodzinowej VIVA GLAM 25, przekazany zostanie na rzecz organizacji zajmujących się zdrowiem i prawami dla wszystkich grup społecznych, zgodnie z ideą marki: ALL AGES, ALL RACES, ALL GENDERS. 

Limitowana, urodzinowa edycja pomadki VIVA GLAM – VIVA GLAM 25 w odcieniu głębokiej czerwieni – dostępna jest na www.maccosmetics.pl

To tylko fragment
Chcesz wiedzieć więcej?
Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE

LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ