Wygrany - wygrany

Odczuwalny już dziś kryzys w usługach kosmetycznych rodzi potrzebę zdefiniowania na nowo modelu biznesowego branży, w tym kluczowej jego części – współpracy z firmą kosmetyczną. Larens Professional wychodzi z gotowymi rozwiązaniami, które wyróżniają się na rynku.

 

Dostarczanie wysokiej klasy preparatów do przeprowadzania zabiegów nie powinno być jedynym celem współpracy salonu z firmą kosmetyczną, choć to istotny czynnik tej relacji. Jak podają dane statystyczne, aż 56 % klientów decyduje się na skorzystanie z usług gabinetu, kierując się jakością produktu i efektu końcowego. Nie dziwi więc, że właściciele gabinetów poszukują nowości na rynku i oczekują oferty wysokiej jakości.

Dla Larens Professional jakość jest priorytetem. Marka jest nagradzana, obdarzana zaufaniem za świetne efekty działania czy opracowane w laboratoriach receptury pełne unikatowych składników. Jednak to tylko jeden z elementów współpracy.

 

Poszerzenie oferty: pielęgnacja domowa 

Jak pokazują badania, co drugi klient chce nabyć produkty polecane przez kosmetologa, które ten ma w swojej ofercie. Zaproponowanie klientowi preparatów do pielęgnacji domowej pozwala w odpowiedni sposób zadbać o jego skórę w czasie między wizytami w salonie. Kompatybilne z ofertą profesjonalną produkty Larens podtrzymają efekt zabiegu, spełniają potrzeby skóry (np. przyspieszą gojenie) i zadbają o nią na co dzień. Będą idealną kontynuacją twojej pracy z klientem.

 


Larens Professional dba o rozwój i podnoszenie kwalifikacji pracowników gabinetów, z którymi współpracuje: prowadzi webinary, szkolenia, międzynarodowe kongresy, gdzie fachowcy dzielą się wiedzą w praktycznym i teoretycznym ujęciu.


 

Suplementacja dla urody

Dziś uświadamiamy sobie, że zdrowie nasze i naszych klientów stało się pierwszą potrzebą. Zdrowy i silny organizm to również warunek zachowania młodego wyglądu na dłużej. Działanie produktów kosmetycznych marki Larens znakomicie uzupełnia linia suplementów Nutrivi. Suplementy produkowane są z naturalnych składników – w tym unikatowych na rynku peptydów kolagenu rybiego – które jednocześnie stanowią bazę kosmeceutyków firmy. Wprowadzenie Nutrivi do oferty gabinetu to kolejny sposób na rozwój biznesu, który stanie się nowoczesny, różnorodny, reagujący na potrzeby klientów.

 

Praktyczny wymiar partnerstwa w biznesie

Partner biznesowy, a niewątpliwe tak chcemy być postrzegani, powinien otaczać salony, z którymi współpracuje opieką w zakresie marketingu i informacji o produktach (ulotki, newslettery, materiały do social media). Gabinety partnerskie mogą liczyć na udział w ogólnopolskich i lokalnych akcjach marketingowych oraz na obecność w artykułach i reklamach w prasie branżowej. Firma wspiera również organizację eventów, dni otwartych czy pomaga w „obrandowaniu” wyposażenia gabinetów.

Larens Professional dba również o rozwój i podnoszenie kwalifikacji załogi gabinetów, z którymi współpracuje: prowadzi webinary, szkolenia, międzynarodowe kongresy dla profesjonalistów, w których udział biorą fachowcy, dzielący się wiedzą w praktycznym i teoretycznym ujęciu.

 

Bądź online!

Żyjemy w dobie internetu, co wydarzenia ostatniego okresu dobitnie potwierdzają, tymczasem wielu właścicieli gabinetów nawet nie próbuje sprzedaży internetowej – brakuje im czasu, kompetencji do założenia własnego e-sklepu. Z Larens Professional możesz zarabiać, sprzedając preparaty również online. Otrzymasz swój własny, unikatowy link partnerski, przekazując go swoim klientom. Kierujesz ich do „swojego oddziału” e-sklepu, a firma robi resztę. Dajesz możliwość zamówienia produktów bez wychodzenia z domu, zarabiasz nawet wtedy, gdy twój gabinet jest chwilowo zamknięty. Twoi klienci mogą otrzymywać materiały marketingowe, newslettery o produktach, są uczestnikami kampanii, dzięki którym zwiększa się twoja sprzedaż. A jeśli chcesz nagrodzić najbardziej aktywnych klientów, albo nowych zachęcić do zakupów, możesz przyznać im rabat.

 

Na dobre i na złe – pomoc w sytuacji kryzysowej

Kryzys, jaki z pewnością dotknie niejeden z salonów, nawet tych o ugruntowanej pozycji, budzi niepokój. Larens mocno utożsamia się ze swoimi partnerami biznesowymi, dlatego utrzymuje z nimi stały kontakt i opracowuje rozwiązania, które pomogą wzmocnić, ochronić i utrzymać biznes w ciężkich czasach. Jednym z rozwiązań na nadchodzący czas jest profesjonalna pomoc prawna i biznesowa w zarządzaniu kryzysowym. Otrzymasz gotowe recepty, jak czasowo zmniejszyć koszty stałe, np. leasingu urządzeń, jak przesunąć terminy spłat, gdy nie zarabiasz.

 

System poleceń

Czy kiedykolwiek twój dostawca zaoferował ci prowizję, jeśli inny gabinet z twojego polecenia rozpoczął z nim współpracę? Kiedy wymieniasz się doświadczeniami z innymi kosmetolożkami i polecasz markę, na której pracujesz, a one decydują się na współpracę z tą marką, zazwyczaj nic nie zyskujesz. Larens Professional proponuje budowanie biznesu z dochodem pasywnym. Otrzymasz prowizję od każdego zamówionego produktu przez polecony przez ciebie do współpracy gabinet kosmetyczny.

Według filozofii Larens Professional w dzisiejszych czasach powinno się budować współpracę w oparciu o znaną zasadę „wygrany-wygrany”.  Tylko wówczas, kiedy obie strony zyskują, możemy mówić o dobrych relacjach, partnerstwie i tylko takie biznesy mają solidny fundament ekonomiczny. Zarówno w czasach kryzysu, podczas dającej poczucie spokoju stabilizacji, jak również w czasie budzącej apetyt na więcej fazie prosperity. 

***

Źródło: Kantar Millward Brown, badanie CAWI wśród osób 20–65 lat, korzystających z usług kosmetycznych, 528 wywiadów; wywiady CATI z właścicielami salonów/gabinetów, 150 wywiadów, kwiecień 2018.

 


Ogólna wartość rynku usług kosmetycznych w Polsce, według danych za 2018 rok, wynosi 1,4 miliarda złotych rocznie. Mamy 30 tysięcy salonów kosmetycznych. Rynek ten w czasie prosperity rósł od 2016 roku o 10–12% rocznie, a według prognoz do 2024 miał wzrosnąć trzykrotnie. Jednak biorąc pod uwagę obecną sytuację w branży beauty, prognozowany pogłębiający się kryzys we wszystkich gałęziach gospodarki na pewno zweryfikuje te dane. Od 16 marca kolejne gabinety stopniowo zawieszają swoją działalność. Wiele z nich może całkowicie nie poradzić sobie z tą sytuacją i zmuszone będą do zaprzestania działalności, a część z nich ograniczy personel i będzie walczyć o przetrwanie.

To tylko fragment
Chcesz wiedzieć więcej?
Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE

LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ