Ruszamy z nowym cyklem miniwywiadów z Laureatami Konkursu Innowacje LNE. Biznes sonda pozwoli Wam poznać nagrodzone firmy bliżej i sprawdzić jak wiele oferują swoim klientom.
Dlaczego w Waszej opinii nagrodzony produkt jest innowacyjny?
Firma Nocode Paris w zaskakująco prosty sposób wyraża swoimi produktami francuską wolność. Każde opakowanie produktów zawiera produkt główny, podzielony na mniejsze porcje. Kobieta aktywna może wykorzystywać kosmetyk mając go zawsze przy sobie – czy to dom, praca, czy siłownia, może sama cieszyć się produktem lub się nim podzielić. Wyróżniony w konkursie produkt Creme C Magique ujędrnia i rozjaśnia skórę matową dzięki bardzo dobrej jakości składnikom aktywnym. Zamknięta w produkcie witamina C w stężeniu 5 % właśnie dzięki zastosowaniu 30 mini doz nie utlenia się, a sama aplikacja produktu daje gwarancję świeżości. Czy wolność użytkowania jest innowacyjna? W tym wypadku zdecydowanie tak.
Światowe trendy czy opinie klientów? W jaki sposób stworzyć ofertę idealną?
Moim zdaniem pojęcie „oferta idealna” musi się wiązać z personalizacją. Nie jest możliwe stworzenie kosmetyku, który będzie idealny dla każdego użytkownika. Zawsze znajdzie się zdanie odmienne. W tym układzie personalizacja może być odpowiedzią na opinie klienta o produktach i dostosowaniem ich pod konkretną potrzebę. Personalizacja w branży kosmetycznej oprócz samych kosmetyków powinna dotyczyć również usług kosmetycznych, a te muszą być oczywiście połączone ze znajomością światowych trendów. Wydaje się zatem, że zarówno światowe trendy, jak i opinie klientów traktowane w sposób komplementarny mogą tworzyć ofertę idealną.
Jakie 3 słowa najlepiej opisują Państwa firmę?
Wiedza. Doświadczenie. Pasja.
W jaki sposób Państwa firma wspiera rozwój kosmetyczek?
BJB Cosmetics to firma zbudowana na doświadczeniu zespołu zaangażowanego w tworzenie produktów marki Ingenii Proffesional. Gabinety, które rozpoczynają z nami współpracę oprócz oczywistych szkoleń produktowych, mogą liczyć na wsparcie z zakresu diagnozowania kondycji skóry twarzy w świetle Wooda. Stosowanie prostej analizy stanu skóry twarzy przed wykonaniem zabiegu kosmetycznego oraz po jego wykonaniu jest niezwykle ważne i pozwala na umocnienie profesjonalnego wizerunku gabinetu kosmetycznego.
Niezwykle ważną kwestią, która dochodzi do wyraźnego głosu w każdej branży jest ekologia. Branża beauty kilka lat temu rozpoczęła wprowadzanie coraz nowszych rozwiązań uznawanych za proekologiczne. Jestem przekonany, że w tej materii jest jeszcze w naszej branży tak wiele do zrobienia, że właśnie w 2019 roku nowości będą wyrażane w nurcie ekologicznym – czy to składami produktów, czy to przez opakowania, czy dbanie o środowisko w trakcie produkcji. Jestem również przekonany, że w 2019 roku pomysły ekologiczne nie zostaną wyczerpane i kolejne lata przyniosą innowacje właśnie w tym kierunku.
Chcesz wiedzieć więcej?Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE
LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ