BIZNES SONDA z Dermomedica

Dlaczego w Waszej opinii nagrodzony produkt jest innowacyjny? 
Zabieg Resvera ACF to pierwszy zabieg retinabrazji, który równolegle niweluje efekty starzenia endogennego, egzogennego i miostarzenia na twarzy, szyi oraz dekolcie. Terapia działa trzypłaszczyznowo: wzmacnia, koryguje i zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Koktajl silnych przeciwutleniaczy i witamin w połączeniu z neuropeptydami pozwala osiągnąć spektakularne efekty w kuracjach zagęszczających skórę, wygładzających zmarszczki i rozjaśniających przebarwienia. Innowacją, jest łączenie kuracji z mezoterapią mikroigłową, jeśli są ku temu wskazania.

Światowe trendy czy opinie klientów? W jaki sposób stworzyć ofertę idealną? 
Oferta powinna być przede wszystkim skuteczna w efektach i atrakcyjna marketingowo. Ale to kosmetolog powinien wybierać odpowiednie usługi i marki, z którymi chce pracować i poszerzać swoje horyzonty. Światowe trendy nie zawsze są odpowiednie dla wszystkich i czas bardzo szybko weryfikuje skuteczność oraz bezpieczeństwo oferowanych usług i zabiegów. Dlatego oferta idealna to oferta poparta odpowiednią filozofią, z którą utożsamia się terapeuta. Świadomi kosmetolodzy, z wieloletnią praktyką nie kierują się głównie trendami, tylko bezpieczeństwem i efektywnością zabiegów. Jest to klucz do sukcesu przy budowaniu oferty terapeutycznej. Natomiast przy tworzeniu oferty upiększającej, jednym z głównych aspektów branych pod uwagę są obecne światowe trendy. 

Jakie 3 słowa najlepiej opisują Państwa firmę? 
Merytoryka, świadomość, zaangażowanie.

W jaki sposób Państwa firma wspiera rozwój kosmetyczek?  
Wybór marki Dermomedica to wybór świadomego podejścia do pielęgnacji skóry, jak również zaawansowanych produktów profesjonalnych. Portfolio skutecznych kompozycji Dermomedica to bez wątpienia najważniejszy aspekt przy wyborze marki. Niezwykle ważna jest również obsługa klienta, szkolenia produktowe i sprzedażowe, dostępność preparatów i jakość materiałów marketingowych. Klienci współpracujący z firmą Dermomedica mogą liczyć na merytoryczne wsparcie sprzedażowe, posprzedażowe oraz program lojalnościowy. Warto podkreślić, że naszymi klientami opiekują się wykwalifikowani szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem i praktyką w branży kosmetyki profesjonalnej. Dla nas kosmetologia to przede wszystkim pasja, co przekłada się w bezpośredni sposób na najwyższy poziom oferowanych produktów, szkoleń i doradztwa na każdej płaszczyźnie.

Branża beauty nieustannie się rozwija. Jakie nowości przyniesie 2019 rok? 
Nasze nowości na nowy rok to jeszcze tajemnica, ale zdradzę tylko, że stawiamy na skuteczną profilaktykę starzenia się skóry, zwłaszcza w okresie wiosenno-letnim, kiedy jesteśmy najbardziej narażeni na szkodliwe działanie wolnych rodników i promieniowanie UV.

Na zdjęciu Paulina Śmiech – Education Manager

To tylko fragment
Chcesz wiedzieć więcej?
Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE

LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ