Larens Colour

O innowacyjnej linii kosmetyków kolorowych Larens Colour opowiada Rafał Pudyszak, dyrektor ds. rozwoju dystrybucji firmy.

 

LNE: Dlaczego, w państwa opinii, nagrodzony produkt jest innowacyjny?

Rafał Pudyszak: Do tematu pielęgnacji podchodzimy bardzo poważnie. Od jedenastu lat pod marką Larens tworzymy preparaty, które koncentrują się na utrzymaniu lub przywróceniu prawidłowych funkcji skóry, jednocześnie celując w reagowanie na jej specyficzne potrzeby. Kiedy tworzyliśmy linię kosmetyków kolorowych naszym priorytetem stała się wyraźna poprawa stanu skóry i jej widoczne odmłodzenie dzięki preparatom do make-upu. Kosmetyki Larens Colour nie tylko ukrywają niedoskonałości cery, ale trwale ją upiększają dzięki pielęgnującym składnikom, ekstraktom roślinnym, substancjom aktywnym i peptydom kolagenu rybiego zamkniętym w liposomach.  

 

Jakie jeszcze produkty kosmetyczki znajdą w ofercie firmy?

Bogatą linię kosmetyków profesjonalnych dla gabinetów (Larens Professional), linię Larens przeznaczoną do pielęgnacji w warunkach domowych, linię suplementów diety Nutrivi wykorzystującą najnowsze technologie do pozyskiwania składników z naturalnych ekstraktów roślinnych i z, m.in., peptydów kolagenu rybiego, linię Slim Food przeznaczoną dla osób poszukujących prostej, łatwo dostępnej i dobrze zbilansowanej diety, a to jeszcze nie wszystko. Warto przejrzeć naszą ofertę! Wśród blisko 150 produktów każdy znajdzie coś dla siebie. 

 

W jaki sposób zachęcacie państwo profesjonalistów do współpracy?

Podczas 41. Kongresu i Targów LNE uczestnicy mogli zobaczyć zadziornego, pełnego retro smaczków Mini Coopera brandowanego Larens Colour. Takie auta czekają na kosmetyczki i kosmetolożki, które spełnią warunki kwalifikacji do autoprogramu. Oprócz programu motywacyjnego z autami (od Mini aż po BMW X6), organizujemy wsparcie dla indywidualnych akcji marketingowych, Europejskie wakacje, egzotyczne Wakacje Marzeń, program "Złota jesień", a najbardziej aktywni Partnerzy Biznesowi mają realny wpływ na strategię działań firmy i podejmowane decyzje. 

 

Czym zaskoczycie państwo rynek w najbliższym czasie? 

Pod koniec sierpnia na gali 10-lecia firmy, ogłosiliśmy datę premiery najnowszego LipoColl HA Hydro Serum w wersji PRO i do pielęgnacji domowej. To nowy produkt, z którego jesteśmy ogromnie dumni. Tak bardzo, że autorską formułę HA Hydro Serum zgłosiliśmy do patentu. To jedyny preparat na rynku o 15% stężeniu kolagenu liposomalnego połączonego w formulacji z liposomalnym kwasem hialuronowym. Wersja dla profesjonalistów będzie dostępna w sprzedaży jesienią. To jeszcze nie wszystko! Mamy w zanadrzu wiele niespodzianek, m.in., premierę nowego kremu pod oczy w wersji profesjonalnej: Syn Ake Eye & More PRO. 

 

www.wellu.eu

To tylko fragment
Chcesz wiedzieć więcej?
Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE

LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ