Microbiome Pro Care

O innowacyjnych kosmetykach Microbiome Pro Care marki Bielenda Professional Supremelab opowiadają Agnieszka Leśniak, brand manager marki oraz Karolina Waś, marketing manager ds. kosmetyki profesjonalnej Bielenda Professional.

 

Dlaczego, w Państwa opinii, nagrodzony produkt jest innowacyjny?

Agnieszka Leśniak: Każdy produkt w profesjonalnej linii do pielęgnacji domowej Bielenda Professional Supremelab Microbiome Pro Care zawiera, jako główny składnik aktywny, Synbiotic Complex, czyli połączenie probiotyków, prebiotyków i kwasu mlekowego. Zdecydowanie innowacyjne są też formuły – przede wszystkim toniku oraz serum. Tonik dzięki swojej mlecznej konstystencji natychmiast otula i koi skórę. Serum to natomiast kosmetyk jogurtowy, niezwykle przyjemny w aplikacji, który natychmiast poprawia jej wygląd. Zastosowaliśmy także szereg ciekawych składników aktywnych, dopasowanych do potrzeb cery wrażliwej i dysfunkcyjnej. Postawiliśmy też na kwas poliglutaminowy, który ma większą zdolność do wiązania wody niż kwas hialuronowy oraz na beta-glukan, który regeneruje, wzmacnia i łagodzi skórę.

 

Jakie jeszcze produkty kosmetyczki znajdą w ofercie firmy?

Agnieszka Leśniak: Nagrodzona w konkursie linia do profesjonalnej pielęgnacji domowej jest dopełnieniem zabiegu Bielenda Professional Microbiome Pro Care i należy do topowych propozycji w naszej ofercie. Wśród jesiennych nowości marki warto z kolei zwrócić uwagę na mikroeksfoliujący zabieg Bielenda Professional X-Foliate PHA Acid Treatment, który ma potrójne działanie – rozjaśniające, normalizujące i anti-aging. Pełna oferta marki to natomiast szeroka oferta zabiegów na twarz (stanowią ją m.in. zaawansowane kuracje z kwasami, skuteczne linie odmładzające, terapie do walki z trudnymi niedoskonałościami) oraz zabiegów na ciało (modelujących, antycellulitowych i stosowanych w rytuałach opieki nad skórą w czasie ciąży). Dopełnieniem jest linia profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji domowej Bielenda Professional Supremelab. To w tej chwili gama aż 50 produktów dopasowanych do różnych problemów i typów skóry. Mogą one stanowić zarówno przedłużenie efektów zabiegów gabinetowych, jak i być podstawą codziennej pielęgnacji. 

 

W jaki sposób zachęcacie Państwo profesjonalistów do współpracy?

Karolina Waś: Bielenda Professional proponuje szeroki zestaw korzyści, które są elementem współpracy z marką. Dla naszych Klientów, wspólnie ze specjalistami firmy oraz zewnętrznymi partnerami, prowadzimy cykliczne szkolenia i warsztaty. Przez cały rok realizujemy program atrakcyjnych rabatów oraz proponujemy gabinetom wparcie w organizacji wydarzeń specjalnych, których celem jest promocja zabiegów Bielenda Professional – to m.in. dni otwarte dla klientów, akcje organizowane pod hasłem „Dzień Urody” czy nawiązujące do takich okazji jak np. Dzień Matki. W ostatnim czasie stworzyliśmy również pakiet materiałów filmowych, które pozwalają w dowolnym dla siebie czasie i miejscu, poznać wszystkie szczegóły poszczególnych procedur zabiegowych. Są one dostępne dla wszystkich naszych Klientów.

 

Czym zaskoczycie Państwo rynek w najbliższym czasie? 

Karolina Waś: W najbliższym czasie chcemy zaskoczyć Klientów naszymi kolejnymi nowościami – w ofercie pojawią się nowe zabiegi oraz produkty kompatybilne z urządzeniami kosmetycznymi. To będzie nasza szczególna nowość, którą wdrożymy już za moment. W kolejnych miesiącach chcemy mocno rozwijać naszą ofertę – zarówno pod kątem rozszerzania zabiegów na twarz, jak i wzmacniania naszych propozycji do pielęgnacji ciała. O wszystkich premierach z pewnością powiemy na łamach LNE.

 

www.bielendaprofessional.pl

To tylko fragment
Chcesz wiedzieć więcej?
Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE

LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ