Nowoczesny biznes beauty

Praca w gabinecie kosmetycznym to nie tylko doskonała znajomość składników aktywnych i nowoczesnej aparatury. To również prowadzenie biznesu – zarządzanie finansami i zespołem, wybranie odpowiedniego ubezpieczenia czy nieustanne podnoszenie kwalifikacji.

 

czesne zarządzanie salonem

Nawet najmniejsze gabinety kosmetyczne potrzebują WSPARCIA w zarządzaniu, w czym pomagają ELEKTRONICZNE systemy kart klientów, kalendarza zabiegowego i rezerwacji online. Narzędzia oferujące zaawansowane statystyki, marketing automatyczny i PŁATNOŚCI online dają pełną KONTROLĘ nad przychodami i kosztami, a są łatwe w obsłudze. Właściciel salonu te funkcje dobiera sobie sam, dopasowując do swojej wizji biznesu.

 

Dofinansowania…

Często bez dodatkowych inwestycji trudno zadbać o rozwój swojego biznesu beauty. Chcąc powiększyć lub zmodernizować lokal, otworzyć nowe placówki czy wyposażyć w najnowszą aparaturę, warto poszukać korzystnego KREDYTU na rozwój małych przedsiębiorstw lub jednej z wielu bezzwrotnych form dofinansowania (pisaliśmy o tym w RAPORCIE LNE, nr 131). 

 

…i ubezpieczenia

Dobrze prosperujący salon, mający wielu klientów, powinien korzystać z POLIS OC, na wypadek błędów w sztuce kosmetycznej, powikłań po nieudanych zabiegach oraz ewentualnych KOSZTÓW spraw sądowych. Doświadczone firmy ubezpieczeniowe, specjalizujące się w branży beauty, oferują także polisy dla trenerów, które chronią zarówno szkoleniowców, kursantów, jak i modelki podczas szkoleń. Co ciekawe, ubezpieczać mogą się indywidualnie pracowniczki salonów, które nie posiadają zarejestrowanej działalności gospodarczej. To tzw. INDYWIDUALNE polisy kosmetyczne.

 

Podnoszenie kwalifikacji

Kto się nie rozwija, ten się cofa, a branża beauty wie o tym doskonale. Liczne SZKOLENIA podnoszące kwalifikacje zawodowe są od kilku lat uzupełniane o warsztaty menedżerskie  Akademie dla menadżerów i właścicieli salonów oferują WARSZATY, dzięki którym można uporządkować swoje dotychczasowe doświadczenie w zarządzaniu personelem, poznać sposoby na skuteczne motywowanie zespołu do efektywniejszej pracy, EKONOMICZNE oraz ekologiczne podejście do korzystania z zasobów gabinetu. Dobrze jest nauczyć się, jak zarabiać dodatkowo na SPRZEDAŻY kosmetyków i akcesoriów, wprowadzać nowe standardy obsługi klienta i wyróżniać się na tle konkurencji. 

 

 


 

 

Wsparcie dla profesjonalistów

Magazyn Spa & Uroda powstał, aby pomagać profesjonalistom z branży beauty zaopatrzyć swoje salony w sprzęty, akcesoria i kosmetyki najwyższej jakości. Eksperci otrzymują magazyn bezpłatnie, między innymi w ramach dystrybucji katalogów na targach branżowych. Do współpracy zapraszane są firmy, które swoje produkty i usługi kierują do właścicieli i pracowników salonów kosmetycznych.

www.montemmedia.pl

Branżowa lektura

Dwumiesięcznik „Kosmetologia Estetyczna” obecny jest na rynku prasy branżowej od ośmiu lat, a od 2017 roku znajduje się na podium czasopism beauty. Magazyn popularnonaukowy o różnorodnej tematyce, stawia na publikacje recenzowanych artykułów, wypowiedzi ekspertów oraz nowości branżowych. Dzięki temu czytelnikami „Kosmetologii Estetycznej” są zarówno profesjonaliści, jak i klienci gabinetów.

www.kosmetologiaestetyczna.com

Powitaj dzień muzyką

Muzyka z licencją do publicznego odtwarzania dla gabinetów kosmetycznych i salonów fryzjerskich z kolekcji „Najwspanialsza” stworzy cudowny klimat, nastrój pełen harmonii dla duszy i ciała. Przyczyni się też do sukcesu firmy.

www.najwspanialsza.pl

Zarządzaj salonem

Versum to najpopularniejszy w Polsce system do zarządzania gabinetem kosmetycznym. Z kart klientów, elektronicznego kalendarza i rezerwacji online korzysta już 46000 specjalistów. Zaawansowane statystyki, marketing automatyczny i płatności online dają pełną kontrolę nad firmą. A to tylko część funkcji tego narzędzia, które możesz dopasować do swojej wizji biznesu.

www.versum.pl

Rozwijaj swój biznes

Akademia dla menadżerów i właścicieli branży beauty stawia na rozwój i pracę warsztatową. Dzięki programowi uporządkujesz swoje dotychczasowe działania, nauczysz się inwestować i zarabiać, zbudujesz zgrany zespół, opracujesz standardy obsługi klienta i wyróżnisz się na tle konkurencji. Beauty Coach Academy to ponad 20 lat branżowego doświadczenia, dzięki któremu zaczniesz pracować mniej, a zarabiać dużo więcej!

www.beautyrozwoj.pl

INNOWACYJNY BANK

Alior Bank jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się banków w Polsce. Obsługuje ponad 4 mln klientów, w tym ponad 200 tys. firm. Strategia biznesowa banku zakłada rozwój nowoczesnej bankowości detalicznej oraz firmowej z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Bank dąży do dołączenia do grona najlepszych i najbardziej innowacyjnych w Europie.

www.aliorbank.pl

Sztuka makijażu

„MAKE-UP trendy” – jedyny w Polsce magazyn dla makijażystów i charakteryzatorów. Jesienne wydanie „MAKE-UP trendy” poprawi nastrój i zapewni miłą lekturę. Temat wydania to między innymi sztuka aplikacji, nowe pomysły i świeże spojrzenie na tę umiejętność. Jak znaleźć złoty środek – nie przesadzić w łączeniu faktur i struktur, a jednocześnie stworzyć oryginalne kompozycje.

www.makeup-trendy.pl

Ubezpieczenia dla branży beauty

Firma Medlegalis oferuje OC dla trenerów branży beauty, które chroni zarówno szkoleniowców, jak i ich kursantów oraz modelki podczas szkoleń. W ofercie firmy również polisa skierowana do osób, które nie posiadają swojej działalności – to ubezpieczenie kosmetyczne indywidualne. Ubezpieczenie działa na terenie całej Polski.

www.medlegalis.pl

ŹRÓDŁO WIEDZY

„Rynek Estetyczny” to opiniotwórczy kwartalnik, który zyskał wiernych czytelników wśród profesjonalistów. Jest również źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych dotarciem do pogłębionych, ale przystępnie podanych informacji na temat zabiegów estetycznych. Dostępne w EMPIK-u czasopismo oraz ceniony serwis informacyjny, portal rynekestetyczny.pl docierają do najaktywniejszych przedstawicieli branży.

www.rynekestetyczny.pl

Jesienne inspiracje

„NAILS trendy” – nowoczesny magazyn dla stylistów oraz właścicieli salonów stylizacji paznokci. Jesień to ukochane targowe miesiące w branży stylizacji paznokci. W tym roku musieliśmy pomyśleć o alternatywnych formach spotkań z klientkami, sprzedaży i szkoleń. W numerze jesiennym – wyjątkowe nowości produktowe na ten sezon oraz niezwykle stylowe kolekcje marek.

www.fb.com/nailstrendymagazine


To tylko fragment
Chcesz wiedzieć więcej?
Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE

LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ