NutraViv z kwasem azelainowym

To przełomowy produkt z zawartością tego składnika przeznaczony do stymulacji porostu włosów. Otwieramy „nowy rozdział” w zastosowaniu tego składnika w kuracjach trychologicznych.

 

Wszelkie działania, które napędzają firmę Trichopartner do stawiania czoła innowacyjnym rozwiązaniom, wynikają z DNA marki. Zawsze szybko reagujemy na potrzeby rynku, aby jak najlepiej sprostać oczekiwaniom naszych klientów. 

Takie założenie wymaga ciągłego poszukiwania nowych, skutecznych technologii, które będą wykraczały poza to, co obecnie jest na rynku. Analizujemy wyniki najnowszych badań naukowych, składy kosmetyków oraz implementujemy najskuteczniejsze rozwiązania z konferencji naukowych organizowanych na całym świecie. 

Naszym codziennym zadaniem jest też dogłębna analiza trendów konsumenckich. W 2020 roku wedle naszych obserwacji stawiano przede wszystkim na bezpieczeństwo i tzw. czysty skład, co nas niezwykle cieszy, bo właśnie na to stawiamy w naszych produktach. 

Konkurs Innowacje LNE od dawna cieszy się uznaniem w branży. Co wynika z rzetelności kapituły składającej się z polskich i francuskich specjalistów w swojej dziedzinie. Jakość zawsze jest w nim na pierwszym miejscu i to widać. 

Od podjęcia decyzji o wzięciu udziału w konkursie do ogłoszenia wyników towarzyszy nam ogromna trema. Z jednej strony, jesteśmy pewni swojego produktu, z drugiej mamy świadomość, że znakomitych produktów na rynku jest coraz więcej. Ta  niepewność pozwala nam się ciągle doskonalić, poszukiwać i zachwycać przyszłych odbiorców. Otrzymane wyróżnienie w tym konkursie oznacza prestiż w branży. Jesteśmy więc dumni, że aktywne serum stymulujące porost włosów NutraViv z kwasem azelainowym zostało docenione. Wyróżnienie w jednym z najbardziej znanych konkursów produktowych w Polsce daje ogromne możliwości marketingowe i przekłada się na budowanie świadomości danej marki wśród nowych, potencjalnych klientów. 

Miniony rok przyniósł nam wiele pochlebnych opinii od liderów branży beauty z całej Polski, ponadto niezmiennie cieszą nas też efekty uzyskane dzięki terapii z wykorzystaniem naszego produktu. 

Na szczególną uwagę w tym miejscu, należy sama marka Advanced Trichology, która opiera się na założeniach holistycznych terapii z wykorzystaniem biotechologii w walce ze schorzeniami owłosionej skóry głowy.

Co roku z niecierpliwością wyczekujemy daty ogłoszenia przyjmowania zgłoszeń w konkursie Innowacji LNE. Mamy ogromną nadzieję, że za każdym razem będziemy mieli w zanadrzu produkt, który pozwoli zyskać nam rekomendacje kapituły LNE. Intensywnie pracujemy, aby dostarczać na polski rynek kosmetyków i urządzeń trychologicznych produktów, o coraz to bardziej innowacyjnych właściwościach.  

 

www.b2b.trichopartner.pl

To tylko fragment
Chcesz wiedzieć więcej?
Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE

LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ